Vilken sort är du?

När man jobbar på birsta city ser man många olika sorters människor. man ser gamla, unga, familjer, småbarn, folk med jackor, man känner lukten av skog och bönder. Men den allra vanligaste rasen är: kvinnor/flickor som inte kan gå i klackskor.

Endel liksom flyter fram, endel ser ut som ostkrokar, endel tar jättesmå steg och endel tar alldeles för långa. Jag såg precis en tjej med svarta sportsockar (se tubsockar från intersport) i ett par svarta klackskor med brun klack. Vad tänkte hon då imorse när hon tog på sig detta? "åh.. snyggt med klackskor till dom här jeansen.. men det är ju så kallt.. Jag tar tubsockar innuti!" mm.. antagligen.. och.. det kanske var den här reaktionen hon ville ha? Nu har hon fått publicitet i MIN blogg.. Det är verkligen inte fy skam!

Så.. jag tänkte.. Ni läsare verkar vara lite försynta.. Vad vill ni ha i denna blogg? Speak out! Bilder? mer text? längre inlägg? inga inlägg?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Snurran!

Jag tycker att det är jättekul att läsa din blogg. Nu när du verkar ha flyttat, så är detta min enda möjlighet att följa min sista bäbis i hennes vardag. Gärna mer bilder...det skulle vara kul! Pussssss!

2009-01-18 @ 17:41:36
Postat av: Johanna

Mer bilder, mer bilder

Längre inlägg

2009-01-18 @ 18:12:13
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Amanda

Pappa! jag har inte "verkligen flyttat"! du ger fan i mina grejer på mitt rum!!!!:P

2009-01-18 @ 19:26:30
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/
Postat av: Pappa

Jodå lilla Snurran. Nu står snart dina saker i ett antal flyttlådor och ditt rum är välstädat och snyggt(som aldrig förr).

2009-01-18 @ 19:56:17
Postat av: Amanda

lägg av.. det enda som kommer med att jag flyttar är att du måste ge mig flyttbidrag.. det vill du väl ändå inte?

2009-01-18 @ 21:24:48
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/
Postat av: Tilda

"Asså kolla in den där tjejen! Hon kan inte gå i klackskorna, hon ser ut som en jävla ostkrok..!! Mmmm ostkrokar, det ska jag be Marcus köpa tills ikväll!" hahah

2009-01-19 @ 15:44:52
URL: http://tildawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0