jävla kärring

Jag är i chock!

Jag har precis haft världens grisigaste kund.
För det första så ber hon om en bh som vi hade slut av, men jag tog fram en exakt likadan, fast i en annan färg.
När denna förbannade människa sedan provar bhn så var den alldeles för liten, så jag sa:
- du kanske kan pröva en större kupa?
-en större kupa? eh.. nä.. jag kan ju inte köpa någonting som jag inte har nåt att jämföra med! svarar hon
- Näe, men om du provar en större så har du ju någonting att jämföra med säger jag (med glimten i ögat)
- Jag vill inte ha någon större!! Om du kollar på lappen här (hon pekar på storlekslappen) och säger: Hade det stått ett D där, då kanske.. Tilloch med C hade varit bra..
- är du säker på att du inte vill prova en större, för i den du har nu så får du ju liksom dubbla....
-Det är ju det jag inte får. det ser du väl!!!! säger hon, varpå hon snärtar mig med skynket(som man hänger för provrummet) i ansiktet..

Jävla kärring..

Kommentarer
Postat av: Emmi

"Surast i Stan" verkar har fått en utmanare om titeln. Usch va otrevligt.

("Surast i Stan" var för övrigt en kund jag hade på JC, kommer berätta den historien för dig nångång Amanda.)

2009-01-18 @ 15:41:52
Postat av: Amanda

Det hjälpte ju itne direkt att hon var ful heller. Vad är det för fel på birsta folk? Jag antar att det var i birsta du fick erfara surast i stan?:P

2009-01-18 @ 15:47:42
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hahaha.. men Amanda, kunden har ALLTID rätt, det vet du väl?!



Snärtar för draperiet och försvinner ut i cybervärlden

2009-01-18 @ 16:02:30
URL: http://kristinolov.blogg.se/
Postat av: Amanda

JO, absolut. Kunden i det här fallet var ju både efterbliven och luktade skog, så henne viker jag ju mig säkert för..

2009-01-18 @ 16:22:24
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/
Postat av: Johanna

My oh my inte visste jag att skogsmulle bär bh...och så stora!!!

2009-01-18 @ 18:13:55
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Pappa

Mera hockey och mindre BH snack om jag får be!

Vad tyckte du om resultatet i Timråmatchen igår förresten?

2009-01-18 @ 18:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0