rutiner

Jag lovade viktoria i min klass att jag skulle skriva upp hur min taktik såg ut för att kunna kolla så många bloggar som möjligt. jag tror dock inte att hon hittar till min sketna lilla blogg. men jag håller vad jag lovar och här kommer den:

  • först går jag alltid in på blondinbella, ja, det gör jag för att jag vill vara precis som alla andra.
  • när jag är klar på blondinbella går jag in på colourclub(sannas).. där brukar det vara en mycket snabb visit, eftersom hon uppdaterar ungefär en gång varannan månad.
  • efter colourclub går jag in på lisaskoglund. Där beror det på. oftast går det fort, eftersom att där väldigt sällan skrivs också..
  • Sen är det johannajois.. och hennes söta små kids!
  • amandaberggren ska inte tro att hon förblir onämd. en hedrande 5e plats tar du!
  • som final brukar jag ibland kolla min systers kristinolov.blogg.se, där fattar jag aldrig vem som skriver. så jag vet inte..
  • Vid det här laget brukar blondinbella ha uppdaterat, så då går jag tillbaka dit. sen blir det naturligtvis fejjan och aftonbladet.

Slit nu detta med hälsan Viktoria!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men nää varannan månad är ju ändå att ta i va!!!

2009-01-16 @ 14:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0