Kreativ

Jag ber än en gång ursäkt för att jag har uppdaterat dåligt idag. Jag får nästan lite dåligt samvete med tanke på att Johannajois bara sitter och dinglar med benen i cyberrymden. Och jag uppdaterar inte... Katastrof.. Och andra sidan så gjorde jag ett tappert försök. Jag tog med mig datorn, för att kunna blogga, men då kunde jag inte använda skolans internet. Så jag kunde ändå inte uppdatera.. kanske kan någon sponsra mig med ett trådlöst internet? Ingen? nähä...

Idag har jag, trots dåligt uppdaterande, jobbat på bra. Jag har faktiskt, för en gångs skull, gjort mina uppgifter på bilden. Jag var fantastiskt kreativ! Nu vill jag att det ska bli imorgon, för då är det fredag och sen är det helg. Dock ska jag jobba 16 timmar i helgen. Men det är ändå helt överkomligt.

Jag fick en liten dask på näsan igår av Marcus, som sa att jag måste börja skriva längre inlägg. Och den hängivna bloggaren jag är följer jag era önskemål slaviskt!
Jag har också lovat mamma att skriva i bloggen att jag inte hjälpte till att plocka ner julen hemma. Det fixade mamma alldeles själv. Med det löftet följde också ett hot. Skulle jag inte skriva det i bloggen skulle mamma börja blogga och skriva vad som egentligen hände i mitt liv. Det vill vi väl inte, eller?

Nu har i alla fall mina underbara föräldrar lånat ut en av bilarna så att jag ska kunna ta mig till och från jobbet i härnösand. Helt underbart att slippa åka buss, vilket är praktiskt taget omöjligt...

See  yoooou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0