bal: hissa eller dissa?

Jag har en liten fundering..

Bal på Hedbergska. Är det verkligen någonting att satsa på? Jag har funderat ett tag.. och jag känner mig mycket skeptiskt till det.. Jag är, som alla som känner mig vet, inte alls någon partypingla. Brukar inte alls gilla att vara på krogen och har aldrig fastnat för hela "supa för att vara cool" grejen som många i min ålder faktiskt höjer till skyarna.. Jag tänkte att jag skulle göra en liten för och emot lista.

           För:
 

  • Man får minnen för livet
  • Kanske kommer det vara det roligaste jag gjort
  • Det är kul att klä upp sig lite extra ibland

    Emot
     
  • Hedbergskas bal är ett skämt. Alla har kort klänning och byter om efter halva kvällen
  • Det brukar urarta i någon slags suparfest
  • Jag känner ingen förutom min klass
  • Jag vill hellre lägga flera tusen på att åka utomlands med folk jag bryr mig om (se marcus och familjen)
     

Ja, hur ska jag göra nu egentligen? Vi har sidensömnad v 8 och jag har noll inspiration.. jag har en klänning jag ska sy till Sandra och syr den mycket hellre då. tell me what to do


Kommentarer
Postat av: loof

behöver jag ens skriva vad jag tycker?? ;)

2009-01-18 @ 22:29:38
Postat av: Amanda

ja, det måste du. dessutom skulle du vara den enda andledningen att jag gick!

2009-01-18 @ 22:43:31
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/
Postat av: Johanna

De är som en drog detta! De första och sista jag gör på kvällen, läser din blogg! Fortsätt i den stilen så ska vi snart shoppa och få lite inspiration :) God natt!

2009-01-18 @ 22:48:18
Postat av: Amanda

det kanske är den finaste komplimangen en bloggare kan få! jag vill vara en drog, äntligen har jag fångat någon! tack johanna:)

2009-01-18 @ 22:50:03
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag dissade balen...hehe..som att denna kommentar kommer att hjälpa dig? ;-)

2009-01-19 @ 01:29:30
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Amanda

Klart den kommer hjälpa mig! jag tror att jag också dissar balen!

2009-01-19 @ 08:37:35
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/
Postat av: Okänd korvgubbe

Stanna hemma!

2009-01-19 @ 20:36:45
Postat av: Okänd mattant

Analyserat situationen! Och du bör stanna hemma!

2009-01-19 @ 20:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0