arseltagande

This is the shit. Jag ska försöka få ihop ett faktablad åtminstonde innan jag går hem för dagen. Klockan är iofs. bara 13.20. Men det här kan ta ett tag..
Jag måste hitta bilder, hitta fakta, skissa i massor (vilket är mitt största problem eftersom jag inte har någon som helst inspiration), välja 5 kreationer och minst 10 + 3 accessoarer. Huga ligen. detta borde hända innan nästa vecka, tycker jag. För sen måste jag välja tygprover, göra illustration till alla, fram och bak. välja ett plagg att sy upp, göra mönster från grunden, sy plagget, namnge allting, en kort beskrivning för alla plagg. Inlämning den 18 Februari. Fantaaastiskt..

Samtidigt har vi UF, där vi ska skriva en jäääävla massa. ÄNDÅ har vi vanliga lektioner också. Ni som säger att mode/design är slappt kan ta er i arslet. så känner jag just nu..

sjukt opeppad att kolla på en sex-munk film på religion trots att betygen är satta och det är sista lektionen. sjukt opeppad. sjukt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0