Vilket väder!

Jag och Marcus tog en prommis till gymmet idag, det var ju sol ute!! Ganska kallt ändå, men det brukar det väl bli när himlen är sådär klar på vinterhalvåret.

Nu har vi båda kört ett benpass på gymmet. Jag körde lite mage också, det kan jag behöva ;) På vägen hem funderade vi lite på vilket gym vi ska köpa gymkort på i sundsvall. Alla ger ju Ego så mycket beröm. Är det verkligen så bra? Jag ska försöka få med mig BikBok Maria på lite gymmande också, hon kan behöva göra lite utfallssteg ;)

Förresten! Våran lägenhet ligger ute på Svensk Fast nu. In och kika och köp!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ego är alla tiders:) Iallafall sist jag var där! För 10 år sedan. Bättre sent än aldrig!

2009-12-02 @ 19:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0