Vad ska jag göra för mat ikväll??

Har hunnit komma hem från jobbet och slängt i en omgång i tvättmaskinen. Äntligen tvättar vi! Det brukar kunna gå lång tid mellan gångerna ibland, och då blir det lite att välja på i garderoben.

Appropå det så ska jag försöka ta mig an min garderob här i hallen. Rensa ut sånt jag inte använt på ett år och åka med det på Erikshjälpen. För nu i nya lägenheten ska det bara vara nytt och fräscht. Eller i alla fall användbart! :)

Jag är lite småhungrig, men funderar på vad det ska bli till mat idag. Igår åt jag bara några hårdbrödmackor, men det blir man ju inte sådär jättemätt på. Men jag har heller ingen fantasi, så det brukar bli det gamla vanliga när jag ställer mig vid spisen. Suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0