Uppdatering

Jag har gruvat mig lite för att skriva. Jag har ju inte skrivit sen i lördags, och då blir det så mycket jag måste ta igen. Ni vet, som man gjorde i skolan..

Här kommer en liten catch up!

I lördags var vi hos Anna-Karin och Pecka på inflyttningsfest. En sjuhelvetes fest där den 30 åriga fest-eliten höll till. Där låg man i lä kan jag säga! Jag och Anna-Karin festade på som två fjortonåriga flickor på midsommar, haha :) Det var dessutom sjukt god mat och galet god kladdkaka efteråt. Underbar kväll som avslutades vid klockan tre.

Söndagen spenderades på jobbet. Vi hade öppet till klockan åtta, och efter det åkte vi hem till mamma och pappa och åt söndagsmiddag. Min största storebror var hemma på en liten förjul och även denna kväll blev det lite sent innan vi kom hem och kunde krypa ner i sängen. Det tog tillexempel en timme att skjutsa hem syster och Kristian till stan från Timrå - sjukt dåligt väglag.

Måndag och idag har jag bara jobbat och stått i, förutom igår. Igår såg vi nämligen Avatar på bio, och den var helt obeskrivligt bra! Jag är inte så mycket för fantasy filmer egentligen, men den här var ju i en klass för sig alltså. Marcus berättade precis att den går som 3D i Stockholm, så det lär väl bli en sån när vi kommer ner vid nyår också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0