Shoppinglycka

Alla har vi väl känt ruset av shopping? :D Snälla, säg att ni känt det? Idag är en sån dag där jag har varit som i ett stimm av shoppinglycka. Först tillbringade jag några timmar på Birsta City med Angen. Där hittade jag en fin vit stickad kofta.

Efter Birsta åkte jag hem och hämtade mamma.. Vi åkte in till stan och jag satt på banken i typ 40 minuter. Sedan gick vi ner på Butik Annelie och jag hittade både en pläd - som ska ligga i vår vita soffa, och så inhandlade jag kristallkronan vi ska ha i vardagsrummet :) LYCKA!

Snart ska vi äta köttfärspaj här hemma och det är himla gott tycker jag. Sen är det förstås hockey och Timrå på tv, heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0