Sängkläder

Jag slirade runt lite på nätet för att hitta snygga påslakan och sånt, eftersom vi upptäckte att ett av våra set tydligen är totalt försvunnen. Jag vill ju ha vitt nu, vitt vitt och mera vitt. Jag tycker det är fräscht! Nu ser det tyvärr ut som att vi inte kommer få flytta in förrän den 1a. Jag som hade hoppats på att få komma in innan jul...



I vilket fall.. Jag kom in på en blogg med massa vitt och fint, inspirerande! Och från den bloggen hittade jag vidare till lite sidor som sålde sängkläder. Dessa sidor bekräftar att det kostar att ligga på topp. Herregud. Sängkläder för 2000 kronor? Det känns som ett rån, rakt utav.

Jag letar vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0