Nu är det sängen och sömn :)

Vi fick helt galet god kyckling och kokosmjölk gryta hos uppe på öfvre ;) Anna-Karin är bra jävla duktig på att laga mat alltså, det måste jag säga! Mumma!!



Sen bestämde vi att vi ska åka upp dit på fredag och ha fredagsmys med idolfinalen. Det är alltid lika mysigt hos Anna-Karin och Pecka. Småtjejerna klädde ut sig pepparkaka och tomte idag, snart är det jul :)

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det jobb klockan nio som gäller, telefonmöte innan jobbet alltså. Sen är det hockey på kvällskvisten, så jag kanske inte hinner vara inne här så mycket imorgon. Men ha en bra dag allesammans! (eller i alla fall ni som är kvar efter min dåliga uppdatering..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0