Jag har blivit dålig på att uppdatera, men man kan komma undan med allt i juletider..

Vi hade det jättemysigt igår hos A-K och Pecka..  Anna-Karin hade gjort en supergod pizza som vi åt som svältande barn utav.. :) Sen såg vi (som säkert 4 miljoner andra i Sverige) idolfinalen klockan åtta. Bra, även om jag tyckte att Calle skulle ha vunnit.

Idag började jag med en sovmorgon utan dess like. Jag sov till klockan tio utan att ens vakna innan, annars brukar jag kunna vakna vid åtta och inte kunna somna om. Sedan kom Pecka och hämtade mig för att vi lämnade bilen där uppe igår efter att vi tagit en drink. Jag hann också med lite curling innan det bar av till jobbet.

Idag har jag jobbat med Sofia och Lovisa, och tiden går så fort när man har roligt :) Dom tjejerna är verkligen super att jobba med! Även om det inte verkar ha gått in för sundsvallsborna att birsta är öppet till åtta på lördagar fram till jul. Kom igen och handla för sjutton!! :)

Vi bjöd på pepparkakor, julmust, glögg och godis idag och kommer fortsätta med det imorgon (för er som går på birsta för att bli mätt på billigaste sättet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0