God jul :)

Vi har en årlig tadition här hemma, eller en av många ska väl sägas. Vi kliver upp på morgonen och äter julgröt. Och det här är inte vilken julgröt som hellst, här gäller det att få mandeln! Den som får mandeln vinner naturligtvis någonting..

I år hade jag och Marcus laddat upp, vi var toktaggade! Alla slevade i sig en och två tallrikar gröt. JOHANNA (?!?!) tog tre tallrikar, och det lönade sig ska ni veta. Sista sleven, sista tuggan - där låg den. :)

Nu är det lite tomtestuga här. Jag slår in sista julklapparna och skriver rimm (vi rimmar på alla paket), mamma dukar och donar, Marcus är och hämta nåt vi glömde i Härnösand.. För julstämningen skull skriver jag ut ett rimm som vi skrev på brorsans paket - feel free to guess!

Foppa, Näslund och han Timander.
Öviks gubbar är ingen Anton Lander.
God jul och lycka till i kval-serien
!

Kommentarer
Postat av: Maria

Trevligt!!! Våran lilla son fick magsjuka så här lagom till julafton... Tomten har varit här iallafall. Jag och Robban, tända ljus, snaps, sill.. Tänkte ta fram hockeyspelet snart och ta en match mot Robban... GOD JUL till Er alla, kram Maria

2009-12-24 @ 17:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0