Fartfylld helg

Jag har varit ledig hela helgen. Vilket varit underbart skönt och mycket välbehövligt!

Igår började vi med att åka till Ikea och köpa en soffa och ett soffbord till nya lägenheten. Det kommer bli så himla himla fint!! Tyvärr hade dom slut på fåtöljen, men den får vi bara ta någon annan gång.

Sedan åkte vi hem, lämnade av Marcus och hämtade upp mamma. Vi åkte till en liten inredningsbutik i Sörberge och kollade lite. Det fanns mycket fint, men ingenting som föll mig i smaken precis igår.

Klockan fyra var det trerättersmiddag och hockey! Timrå vann ju inte, men dom tog i alla fall en poäng :) Mamma piskade oss sedan i indianpoker. Efter det kollade vi robinson och sen blev det tidigt i sängen.

Idag har vi faktiskt också fått mycket gjort. Av någon konstig anledning spenderade jag två av två lediga dagar på birsta den här helgen. Vi inhandlade lite julklappar, tittade ut andra julklappar och så köpte jag fina mjukiskläder (till Marcus STORA förtret...).

Nu funderar jag på om jag kanske ska ta och sova en liten stund innan vi ska upp på middag hos Anna-Karin och Pecka, mysigt! Klockan sex ska vi infinna oss, och jag tänkte försöka se ordentlig ut innan dess.. En halvtimme hinner man alltid sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0