Anna är hemma från Kanada

Jag och Pia sitter och slappar i soffan.. Fel. Jag sitter och slappar och Pia sitter och jobbar, båda i soffan dock :) Det låter som att min dator håller på att krascha, eller åtminstonde fläkten. Den surrar på som bara sjutton av någon konstig anledning. Någon som vet vad det är för fel?

Jag, Pia, Micke och Anna var och käkade lunch på Amenta här runt tolv. Anna har ju kommit hem från Kanada bara för nån dag sedan, där hon varit himla länge. Sedan gick vi, hahaha.. Åkte vi bil ner på stan och shoppade lite förnödenheter :) Jag hittade en julklapp till! Nu är det inte många kvar!!





Sedan svängde jag ihop en hallonsås som ska ätas tillsammans med cheesecaken ikväll. Det blev en syrlig historia som jag inte är riktigt säker på om dom små donnorna kommer gilla. Men cheesecaken är ett hyffsat säkert kort. Alla gillar väl glass??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0