Välkomna in till puppsnurran

Vi är precis hemkommen från Anna-Karin, Pecka och småttingarna. Där serverades det en utsökt laxröra med pasta, och till efterrätt päron med after eight a'la 80's.

Vi ska mest troligt genomföra en spelkväll där "tecken" kommer ingå. Ni vet kortspelet där man gör tecken till varandra när man har fyra av samma. Jag skulle behöva ha lite regler utklarade i den saken. Någon som vill reda ut detta?





Nu är det sängen och sova som gäller. Imorgon är det slut på latandet och jag ska upp och jobba klockan 10. "Ingen fara", tänker ni. Jag har 4 mil att köra, säger jag.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Kommer du ihåg när vi satt och spelade "tecken" utanför personalrummmet, under varje rast på lågtadiet! :)

2009-08-12 @ 11:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0