Bara för att

Bara för att jag är trött betyder inte det att ni ska behöva lida.
Jag tänkte underhålla er med lite bloggar jag brukar knappa mig in på och läsa.

Bloggarna läses i inbördes ordning. Jag kommer naturligtvis motivera varför..
  • Jag brukar börja mitt surfande med att gå in på Anna Ohlssons blogg. Om jag inte börjar min bloggrunda här kan tankar som "undra vad Elis har på sig idag" eller "huga... tänk om jag går miste om nån snuttig bild.." uppstå. Alltså, för att undvika distrahering - Anna först.
  • Sen klickar jag mig in på Blondinbella. Hon är väl sådär lagomt intressant nuför tiden. men jag tänker då inte vara den som står där som ett frågetecken när alla berättar vad hon åt för choklad igår.
  • Stinalee är i 36e veckan och alla som känner mig vet att jag gillar kids. Hon har dessutom rätt söta kläder!
  • Johanna är min gulliga vän och är även hon med bäbbe. Hon pysslar som en liten tok där hemma och har två små gulliga barn. Fin inredning också! 
  • Sist men INTE minst. Allas våran hjälte. Alex Schulman. Han är en klass i sig. Honom tar jag sist för att ha någonting att längta till. För att det här inte ska gå för fort så brukar jag läsa några inlägg flera gånger.. 
That was allen.

Så. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men gulle dig! Detta hade jag missat! :D TACK!

2009-11-06 @ 10:18:05
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0