Nu ska ni få veta varför

Det har varit två extremt tunga dagar.
Onsdag klev jag upp 05.30 för att hinna duscha och vara på jobbet 8..
Jag kom hem runt 23 och däckade som en gris.

Igår klev jag upp 06.30 och slängde i mig maten för att vara på jobbet 8..
Jag slutade vid 7 och kom sen hem. Marcus och jag firade ett år igår, men det blev inte så mycket mer än mat innan jag somnade i soffan..

Idag hade jag sovmorgon.. Klev upp 8 och börjar jobba 10!! Rena rama lyxen med tanke på att jag slutar kl 4 också.
Så ikväll kanske vi får ta igen vårat missade mys igår.

Därför har det varit dött här på bloggen!

Kommentarer
Postat av: Anna Hassel

Grattis på ettårsdagen gullisar!

2009-08-30 @ 06:55:06
URL: http://blamecanada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0