En lycklig dag

Vi har varit på en liten shoppingrunda.
Först var vi och kollade på Akademibokhandeln.. Eller kollade och kollade. Mackan handlade en himla massa böcker.

Däribland "Styrketräning för henne". En tjejig bok som lätt beskriver hur man ska göra olika övningar för att kolla vad man behöver träna. Perfekt!


Den är fin med rosa insida, blommor och fin skrivstil.

Vi gick en sväng på Hemtex Home och hittade väldans söta rosa påslakan, dom blev det dock inte.
Istället köpte vi löpare till köksbordet som kommer väl till hands efter att min bror spillt rödvin över våra tabletter ;)


Farmor kolla! jag har köpt löpare!!! (Ja, dom är dubbelvikta)

Efter det var vi förstås en sväng på American Apparel.
Det är numera min favorit klädesbutik. Där hittar man alltid någonting, och denna butik var även min shopping räddare i nöden när vi var i Vancan.

Det blev en blå Tshirt och ett rosa ribbat linne.


Favvo klädesaffären!

Sedan mina vänner......

Marcus tog mig till en butik som han trodde att jag kanske skulle gilla. En inredningsbutik.
Det här var inredningsbutikernas rolls royce. Det var himelriket i en butik på 600 kvadratmeter.
600 kvadratmeter med ren inredningslycka.
Efter besöket på denna underbara butik så var mitt humör på topp.

Så, vad vill jag säga med allt det här? Jag blir lycklig av fin inredning.

Här kommer ett smakprov:


11 rum med denna stil kan man botanisera i på sveavägen 94.

Här kommer jag handla upp hela min lön när vi har flyttat till Stockholm.
Här kommer jag tvinga Marcus att handla upp hela sin lön när vi har flyttat till Stockholm.

Nu har solen kommit fram här i Stockholm, och jag kanske tar mig en prommis snart. Marcus har dock blivit krasslig..

Kommentarer
Postat av: Anna

Det gör du rätt i :) Då får du en kamera som håller sitt ord, och klarar måånga år framöver :)



Magen mår bra, vi är lite trötta idag dock. Var ett...jävla...bökande inatt så jag kunde fan inte sova, och det kunde tydligen inte lillen heller. men jag får ta igen sömnen inatt :) Hur äre med dig idag?

2009-04-14 @ 16:35:50
URL: http://annasara.net
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Men låter som en toppendag juh. =)

Alex frågade mig för en vecka sedan om vad jag skulle säga om han fick ett bättre jobb i sthlm, men jag tror vi blir kvar på hemmaplan. Det är dock mycket roligt att bo i sthlm och det finns massor att hitta på. =P



Vill oxå ha den där boken...jag börjar ta tag i tränandet, idag har jag varit ute och gått i 1 timme. ;)

2009-04-14 @ 17:03:53
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0