Och hon är gravid dessutom!

Okej, nu skjuter mina besökare i höjden. Jag gissar att det är tack vare Anna som har gett mig.. Nu försökte jag precis sno min pojkväns rampljus.. Som har gett Marcus ett helt inlägg i sin blogg.

Jag tycker, om ni inte kommer därifrån, att ni ska titta in!
Hon verkar vara grym på designer också!

Så, alla ni nya: Jag kommer snart få en ny design. Försvinn inte ifrån mig!

Jag funderar på att dra igång Sex and the city filmen, men jag är rädd att jag ska somna..
Så jag funderar på saken och går och tvättar ansiktet så länge..

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, det tycker jag att du gör rätt i ;) För du var/är grymt snygg! :D

2009-04-07 @ 21:29:40
URL: http://fridatorngren.blogg.se/
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Men hallå hur känd är din kille? :-O Hahaha...inte kände jag igen honom från något!!



Sjukt!



Tycker du verkligen ska sno tillbaka rampljuset nu, hans tid har varit! ;)

2009-04-07 @ 22:50:25
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0