Nu är det sängen för mig.

Nu kommer jag på mig själv med att sitta och längta lite efter min nya design, hoppas den blir gullig!!

Jag sitter och kollar på hockeyn, försöker för hela mitt liv att hålla ögonen öppna. Det blir bara så himla ointressant när det inte är nåt lag man håller på som spelar. Jag brukar iofs. inte kunna hålla mig vaken när Timrå spelar heller.

Jag kollar på Emmas visningsbild på msn, och vill bara förflytta mig till Thailand med Marcus. Förstår ni hur skönt det skulle vara att bara släppa allt och åka iväg till landet utan problem? :)

Godnatt på er, ni märker ju hur trött jag är!

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, vad fin blogg! :DD

Allt bra med dig? :)

2009-04-08 @ 22:51:55
URL: http://thaamini.blogg.se/
Postat av: leah

sv: vancover ;P? vad är det för klimat där?

sorry för att jag svarade segt , inte haft tid att svara..

2009-04-09 @ 03:20:45
URL: http://leahstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0