Utvilad mama

Vilken supernatt vi haft. Theodor åt 22 och sedan klockan 05.30 igen. Vilket för mig betydde 6 värdefulla timmars sömn.
Nu har han sovit fyra timmar mitt på dagen också, så jag ska försöka hålla honom vaken ikväll innan nattning.

Under tiden han sov hann jag med att dammsuga, byta i blöjhinken, byta sängkläder, tvätta en maskin och baka macaroons. Sjukt tidseffektiv!

Theo är en stor kille numera. Vi var på bvc imorse för vägning och mätning. För 29 dagar sedan, vid sin födsel, vägde lilleman 2488g och var 47 cm lång. Nu är han uppe på 3940 tunga (!?) och 52 cm. Han växer som ett litet monster, mitt lillgrus.


Alldeles nyss var han såhär liten och pluttig.

Kommentarer
Postat av: Erika

Grädde i tuttarna! ;)

2010-10-25 @ 23:00:45
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0