Skriva listor

Vi åker till Stockholm imorgon. Marcus ska spela curling och jag och Theodor ska ha lite kvalitetstid med Theos farmor och farfar. Däremellan gissar jag att det kommer bli en del curlingtittande för vår del också.

Nu är det det här med att komma ihåg allting. Jag har aldrig varit en list-skrivare, men sen mitt minne totalt har försvunnit måste jag skriva en. Som tur är har vi fått låna pappas bil, så vi slipper tågstressen.

Under tiden jag skriver listan dricker jag en stor (!!!) kopp glögg och äter några pepparkakor. Det enda mysiga med vintern.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Asså, det finns fler mysiga saker med vintern. Nedan följer en lista:

Filtar

Mörker

Stora koftor (fungerar visserligen också sommartid men du fatta)

JUL

Tomtelöpet

Kvällsfika (Man får ju fika på sommaren också men det är mer.. fraud upon)

Dunjacka! (fatta)

Tofflor



.... need I say more....



no I don't.

2010-11-08 @ 23:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0