Mysig curlinghelg i Stockholm

Nu är vi hemma igen efter en mysig helg i Stockholm.
Theodor är invigd i curlingvärlden. Alla tror att han är där för att stanna.

Efter 4½ timmes bilåkande, med matpaus & 3 blöjbyten inkulderade, landade vi hemma hos mamma och pappa.
Där blev vi serverade älgköttsgryta med potatis och äppelpaj till efterrätt. MMMMMM...

Nu försöker jag få lite ordning här hemma. Det är total kaos, och jag är ganska less över att jag fått tid på bvc 13.30 - jag behöver fortsätta städa!
En tvättmaskin tvättad och hängd - en till tvätt i maskinen nu. Plocka ur diskmaskin och städa köket står på schemat. Vardagsrummet får vänta. Att ha rent och fräscht i köket är mycket viktigare tycker jag.

Dessutom skulle jag behöva åka och köpa vakuumpåsar till kläder som Theo har vuxit ur. Han hälsar förresten att han är glad att han äntligen får använda strl 56. Nu jobbar han målmedvetet mot strl 62.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0