Varmt!

Vilken härlig dag vi haft (och har) idag! Varmt och softning vid poolen. Dessutom har allt inför imorgon inhandlats och lämnats på Böle. Nu är det bara att hålla tummarna för att det blir bra väder och uppehåll.

Lillkillen i magen hänger inte riktigt med när man vrider på sig numera. Har börjat känna att han måste "lägga sig till rätta" när jag vrider mig fort i sängen. haha. Känns helt sjukt att det är en liten människa innuti mig!

Nu hoppas jag att jag fortfarande kommer i klänningen jag köpte för att ha på midsommar, peppar peppar :)

Kommentarer
Postat av: Sabine

det har verkligen varit varmt idag :D

2010-07-02 @ 21:01:19
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Tova

Hihi... åhh, vad jag saknar dne där känslan av en vändande och vridande bebis inuti en :) Min Elliot brukade också böka runt när man la sig ned för kvällen, så mysigt och samtidigt lite freaky!

Hoppas allt är bra med dig och kulan annars!

2010-07-21 @ 20:24:36
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0