En liten award :)

Jag har fått en award av Johanna, min söta vän som just blivit trebarnsmamma.



A: Kopiera Awarden på Er blogg
B: Länka till personen/erna som gett dig Awarden
C: Berätta 7 intressanta saker om dig själv
D: Välj 7 andra bloggar du vill ge Awarden till
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna Award

Så, jag tänkte berätta 7 saker jag inte tror att ni vet om mig... :)

1.
Jag pratar ofta i sömnen, nivet sådär läskigt så att folk tror att jag är vaken.
2. Jag blir galet rastlös av att sitta på toa, och är där i max 2-3 minuter..
3. Ibland tänker jag på saker, och sen ställer jag en helt orimlig fråga till nån i min närhet. Ungefär som att dom vet vad jag tänker på..
4. Jag skrattar inte när jag ser komedier, även fast jag tycker att det är sjukt kul. Vi har tex. sett alla säsonger av Vänner - utan att skratta särskilt mycket..
5. Jag är väldigt rak mot folk, säger vad jag tycker och kan säkert uppfattas som en bitch i många lägen..
6. Sen jag var väldigt liten har min syster sagt att jag varit 63 år gammal, vilket stämmer. Jag har alltid varit lillgammal..
7. Jag blir, har jag upptäckt, väldigt arg när jag inte får mat i tid..

Jag vill således ge denna award till:

AnnaSara - Underbar blogg med en världssöt liten Elis till son :)
Liam & Louis mamma
- Två små söta pluttar :) Berättar lite om träning och livet som småbarnsmamma - intressant och kul :)
Angen - Det blev mycket bäbisbloggar här - Dom kanske är bäst, ok? ;) Angen är en gammal fotbollskompis!
Sara - En gammal klasskompis vars blogg jag hittade tillbaka till för några dagar sen.. Kul att läsa om gamla kompisar..

Okej, det blev inte sju bloggar. Men jag tipsar bara om dom jag vill att ni ska kika in på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0