Jag vill ge min pojkvän en eloge

Vet ni vad jag har gjort hela dagen idag? Jag har gruvat mig för att plocka undan i köket. Jag tycker att det är snuskigt och jobbigt. Och så tänker jag såhär: "varför är inte Marcus hemma?"...

Hemma hos oss brukar det gå till så här:
Vi lagar mat
Vi lämnar allt i köket och säger "vi tar det där sen.."
Vi går in till vardagsrummet, kollar på tv och äter
Jag somnar i soffan och sover exakt hela kvällen (Eloge nummer 1. Hur är det egentligen att bo med någon som sover kvällarna i ända??)
När jag vaknar packar jag mig upp, borstar tänderna och går och lägger mig.

När jag sedan kliver upp på morgonen är det alltid skinande rent i köket. Min älskade pojkvän säger alltid "jag tar hand om det här, gå och lägg dig du.." och jag har inte riktigt förstått hur mycket jag uppskattar det här, förrän nu.

Så. Min kille rules.


Kommentarer
Postat av: Karin

Det borde finnas flera som honom, han verkar vara en braing ! :)

2010-04-09 @ 00:39:43
URL: http://viklundk.blogg.se/
Postat av: Erika

Äsch då, jag tror du är en sådan där som det inte kommer synas ett jota på direkt efter så du kan nog slappna av ska du se :)! Om inte annat så kommer det en Beach 2015 också och det är väl någonstans där jag satsar hårt på ;) hehe.



Oooh, härliga ytor! Är det en trea, en gigantisk tvåa eller något ännu större? :). Mer bilder gillas, älskar inredning och har ju sett på bilder från er förra lya att du har bra smak ;).



Jag bor i Nedre Haga! Riddargatan för att vara mer exakt :)

2010-04-09 @ 01:01:12
URL: http://dumman.blogg.se/
Postat av: Anna

GRATTIS! Du är andraprisvinnaren i min Apoteks-tävling! Mejla mig din adress så vi kan skicka ut priset till dig! Kram!

2010-04-09 @ 12:18:38
URL: http://annasara.net
Postat av: Kicki

Fin bild.........

2010-04-11 @ 19:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0