Mätt mätt mätt

Jag är proppmätt. Totalt PROPP MÄTT. Vi har ätit så vi storknade, både jag och johanna (dom andra verkar ha någon slags spärr som säger till när man ska sluta äta. Känner ni till det? ). Efter att vi tryckt i oss förätt, huvudrätt och efterrätt kunde vi knappt gå upprätta. Det var även lite svårt att andas. Jag packade mig ner i köket för att ställa tillbaka efterrätten. Där fann jag en godisskål.. BARA EN!! tänkte jag och sprang till datorn.. Efter mig kom Johanna med en godis i högsta hugg och med orden: "Varför kan man inte sluta äta?!"

Jag är fortfarande helt galet mätt.

 

Och fortfarande helt galet stolt över mina nya skitsnygga skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0