Ingen lever, nej nej

Idag har jag och Sofia haft en heldag!

Jag började i och för sig med en promenad själv här hemma, eller med tabasco, rättare sagt. När jag kommit hem var det på med ansiktet och sedan iväg för att hämta Sofia i Haga.
Vi åkte ner och åt lunch på waynes. Cesarsallad med en cola (LIGHT!!! det är sockret som ska bort, ni vet.. Inga pengar till semesterkassan.....).

När vi satt där och var sådär lagomt bakis kom ändå sockerbehover och sköljde över oss. Vår första tanke var naturligtvis "Vi tar en kladdkaka". Men det har jag inte råd med (200:- till semesterkassan), så vi gick istället på Body in motion och åt en energimuffin och drack kaffe. Sofia fick någon slags varm mjölk och blev därför trött som ett spädbarn.

Efter det åkte vi ut på birsta för att göra någonting man gärna undviker om man kan, men har man ingenting att göra kan det faktiskt vara mysigt. Vi gick runt hela IKEA.. Kollade på alla rum.. Genade ingenting och köpte också lite prylar. Värmeljus fick det naturligtvis bli. sen köpte jag två gardinlängder också. Ni får någon slags bild framöver när jag har satt upp dom!

Nu är det middag. Mamma och pappa ska äta lever... Det ska INTE jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0