En lördag full av matcher

Jag har jobbat, och varit på en sju helvetes spännande hockeymatch. Timrå förlorade OT men var ändå starka som tog ett poäng av HV. Efter matchen skyndade vi oss hem, för mamma och pappa skulle ha gäster (som just nu sitter och äter).

Marcus och gänget kom hem och vilade lite, sen bar det av mot match nummer tre för dagen. Kämpigt att spela tre matcher på en dag! Får hoppas att dom vinner denna så att dom får lite sovmorgon imorgon :)

Jag har precis ätit en supergod förrätt med massa olika grejer. Snart ska jag hugga in lite på huvudrätten, sen ska jag åka och hämta bror min (som jag har lurat med) och så ska vi kolla på Marcus match!

Off to huvudrätten! Har ni en trevlig lördag?

Kommentarer
Postat av: Pia

Har just ätit god middag, så visst är lördagen trevlig!

2009-10-24 @ 20:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0