Trött och på väg mot sängen

Vi tog bilen ner runt sju för att mötas av att thai var stängt! Av något outgrundlig anledning hade dom alltså stängt idag. Till detta följer alltså problem - För det finns ingenting annat i Härnösand som är någonting att hurra för!
Så vi åkte istället på Matverkstan för att få lite bukfylla.

Sedan såg vi alltså Bröllopsfotografen - sjukt kul film som drev med klasskillnaderna i Sverige.
Se den!!

Nu är jag trött och tänkte gå och lägga mig, för imorgon jobbar jag morgon. Eller 10-16.. Utan rast..

Kommentarer
Postat av: CLIP

det förstår jag!



åh, bröllopsfotografen, den skulle jag vilja se!

2009-10-18 @ 23:22:56
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0