Ny recensent till min blogg?

Jag är dålig på att recensera filmer. Kanske borde jag ta in Marcus som recensent när vi varit på bio och sett någonting nytt? Vad tycker ni?

Jag tänker bara säga att filmen var helt okej! Någonting som däremot störde mig var att en kille som är ungefär 1,60 när han står upp med raka ben, är LIKA JÄVLA LÅNG när han sitter ner mitt framför mig på bion. Sjukt störande och jag fick i princip nackspärr av att behöva veja för hans huvud hela filmen (som var 2.5 timme lång!!!).

Imorgon ska jag och Sara åka runt och kika in lite gårdsbutiker m.m. Tänkte ta en sväng till Timrå gårdsbutik, kanske ut till nordljus också.. Är det någon som vet nån annan bra här i närheten? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men åh så störande!! Du skulle ha frågat honom om hans abnorma huvud kunde sitta still åt ena hållet?! :P

2009-11-16 @ 14:52:47
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Anzo

Du måste ju besöka DrömRum oxå om du inte redan har gjort det?? På Karlavägen 6, Sörberge.



2009-11-20 @ 09:23:30
URL: http://fagerviken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0