Glöggmys och julklappar

Jag börjar få lite lätt ont i halsen. Vad kan då passa bättre än en stor kopp glögg med hackad sötmandel och en lussekatt? Vi har ätit dessa underbara lussekatter som beroende sen vi bakade dom, dom är helt galet goda! 

Jag känner mig i alla fall lite bättre i halsen när jag får någonting varmt i den :)



Jag sitter och funderar på hur jag ska slå in mina julklappar i år. Vi rimmar på alla våra julklappar, och därför tycker jag att det är extra viktigt att ha fina julklappar! Jag kan dock inte med såna där röda pluttar som man måste elda på. Ni fattar... Hur gör ni era julklappar?

Kommentarer
Postat av: AK

vilket är mitt? det stora:)

2009-11-27 @ 14:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0