Uppdatering i alla fall..

Jag tänkte ha en bloggfri helg. Utan att berätta för er. Sjukt egoistiskt.

Igår hade jag i alla fall så jääävla mysigt.
Jag, Marcus, Anna och Björn satte oss och åt lunch i solen på Mix it up. Sedan tog vi en promenad till Åhléns. Där fick jag inhandla mina omtalade krämer som jag har bett Marcus köpa. Underbara!! Sedan fortsatte vi till gamla stan för att sätta oss på ett fik där och ta det lugnt.
Elsa, Marcus kompis, kom och höll oss sällskap också.
Efter ett tag på det fiket beslutade vi oss att fortsätta till en bar vid slussen och ta en öl i solen där.
Sedan åkte jag och Marcus vidare för att träffa hans föräldrar och käka middag och kasta dart här hemma i vasastan.

Världens mysigaste dag med andra ord.

Det är så sjukt varmt här, och jag tog inte med några shorts, så jag måste åka ner på stan och införskaffa mig ett par till.
Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0