Juuuuuuuuul

Jag har en underbar julhelg här hemma på Böle. Idag vann Timrå mot MoDo, och det var väl gräddet på moset, om man säger som så.. Snart kommer Matte och Johanna hit och äter middag, och sen är det juniorvm på tv!

Det är inte mycket tid över till datorn, och det är väl rätt skönt om jag får säga det själv. Marcus åkte till Stockholm idag och jag åker ner den 30e för att mysa och fira nyår :)

Jag knäppte inte så mycket kort på jul, min syster är så mycket bättre. Eller.. Hon har en kamera som kostar mer än självaste livet. Men det här är ett ovärdeligt kort. Det är Johanna som är inne på sin tredje potion.



Och här mina vänner.. Här är Johanna när hon vunnit....


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha!! Bra gjort Johanna!! :D

2009-12-27 @ 11:11:22
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Johanna

I know! Med gråten i halsen så stoppa jag i mig sista tuggan och insåg att jag hade mandeln! De va lycka ;)

2009-12-28 @ 00:27:29
Postat av: Johanna

Du det låter som den sanna lyckan!! Och efter tre portioner hade du gjort dig välförtjänt av biljetterna! :D Segt av dom andra att inte bjuda upp till kamp.. ;)

2009-12-28 @ 12:11:18
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0