200 kr till semesterkassan?

Jag har tänk på en sak nu. För er som inte vet så är jag helt galet sockerberoende. Det är iofs inte så mycket nu som det var innan jag träffade Marcus, men va fasiken. Jag älskar klementiner, kan jag inte bara köpa det istället?

Från och med imorgon är det slut snaskat för min del. Inge godis, inge dricka. Popcorn är okej va?

Ni får hjälpa till att hålla koll på mig. Jag vet att Marcus kommer hjälpa mig! Är ni med på det här? Ska vi köra någon slags bestraffning? Okej! Julafton är mitt mål. Eller i alla fall juldagarna.. Tills dess är bestraffningen 200:- i semesterkassan för varje onyttighet.

Nu kör vi!!

Imorgon börjar jag med en morgon prommis.

Kommentarer
Postat av: Maria

Menar du att jag inte kommer att se dig men en JAM JAM påse förrän till jul??? Det låter sjukt!

2009-10-09 @ 19:51:23
Postat av: Amanda

Jag är rädd för det...... Men man vet aldrig hur länge jag kommer kunna hålla det här.. :D

2009-10-09 @ 22:04:54
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0