På Vincent

Hello lovers!

Sitter på Sofias jobb med en assnygg MacBook, så jag kände att det var läge att skriva nu!

Jag sitter och funderar på om jag ska åka ut till birsta och köpa lite frukt tills ikväll, för Marcus har minsan åkt till Stockholm, så jag försöker muta Sofia att äta med mig ikväll.

I alla fall så skulle jag försöka mig på att baka lite idag också, för mina farföräldrar kanske kommer och hälsar på mig i helgen :) Får se om jag är alldeles för trött eller om det kanske blir lite bakning!

Jag kommer tillbaka inom en snar framtid. Vem vet, den här datorn kanske startade mitt bloggande igen? ;)

Kommentarer
Postat av: tovelina

mohaha så du tog in mina ord igår ;)

2010-04-07 @ 16:27:01
Postat av: Lena Hasselborg

Det hoppas jag. Skriv mer.

2010-04-07 @ 22:11:27
URL: http://lenahasselborg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0