Here i go again

Igår efter jobbet skjutsade jag Marcus till tåget. Jag hatar verkligen att vara ifrån honom, men ibland så måste man tydligen. Efter det fick jag ett sms av Johanna som frågade om jag ville följa med på förhandsvisningen av Flickan som lekte med elden. Naturligtvis!!! Grym film, även om filmen inte ens är i närheten av hur bra boken är.

Tanken var att vi skulle käka nåt efteråt, men det var gratis popcorn på bion, så vi åt oss mätta på det...

Funderade ett tag på att åka hem och sova, men eftersom jag hatar att sova själv så stannade jag hemma hos mamma och pappa istället. Imorse vaknade jag av mig själv kl 6!! Pratade lite med Marcus och somnade om igen.. Vid halv 8 fick jag mackor serverade i kökssoffan (lyx att vara hemma)..

Jag gick ut en sväng me Basse, sen plockade jag lite äpplen och åkte hem. Nu har jag gjort äppeljuice som jag ska ta med till mamma och pappa..

Lite av mitt!

Kommentarer
Postat av: A

Du har de bra du, mina föräldrar kom hit och kollade igenom allt jag INTE gjort med lägenheten och åkte hem till Hudik igen! När de kom till Hudik brann bilen deras... my evil spell för att de klagat på mig hehehe.. Hoppas du mår bättre efter en shoppingrunda med mammas plånbok ;)

Kram!

2009-09-17 @ 12:54:03
URL: http://arianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0