Gästbloggare

Tjena, fjärdefemman inne nu. Ibland tvingar Amanda mig att blogga, jag vill inte, men jag vill heller inte gå emot hennes vilja. Amanda kan bli arg, mycket arg.
Vi är i stockholm nu i alla fall. Tågresan gick fint. Jag sov hela vägen, som jag brukar.

Kan ju berätta om en pokerhand jag precis spelade. Tokvärde på 10/20 på svenska spel. Bajselof och fyra fiskar sitter och slaskar. Jag sätter mig. Efter några händer får jag 99 på CO och issolerar en limpfisk. SB 3b, limpfisken synar och jag synar. Floppen kommer smått himmelska 8x9xKx, check till mig som bettar 500 in i 900. Fold från trebettaren och fisken ställer, jag snappar...fisken KKK.....ridå....

Sjukt svårt spel de där ibland. Nu kommer nog Peder snart. Ska dra och träna.

Hörs.

/Marcus


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha..vilket inlägg...vet inte om jag hängde med riktigt i det där pokersnacket. :)

2009-09-11 @ 16:17:26
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: A

och så tar vi det där på svenska? ;)

2009-09-12 @ 08:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0