Mina omtalade krämer



Detta är dom två  krämer jag köpte i Stockholm. Eller rättare sagt; den övre är en tvätt och den undre är en ansiktskräm för normal till torr hud.
Inte nog med att tjejen som sålde produkterna till mig var en sjuhelvetes säljare och trevlig som attans, produkterna är gudomliga!

Jag valde, tillsammans med Anna, en tvättmjölk som löddrar lagom. Jag tycker att det är lite läskigt med såna som inte löddrar alls, då känns det som att man inte blir ren. Man behöver ta jättelite för att den ska räcka, dessutom. Stort plus i kanten.

Krämen är en kategori för sig. Den är alldeles ljuv och gör att mitt ansikte inte blir sådär stramt som dom tidigare har blivit av andra produkter. Den här är också superdryg!!

När jag nu köpte det här fick jag två saker på köpet. För det första den här:


Någon slags ansiktsmask som man säkert också blir alldeles gudomlig av..

Och så fick jag:

Det här läppglanset nu till sommaren. Underbart.

Detta till det fantastiska priset av drygt 700 kr!
Blir jag inte snygg nu så finns det inget hopp.

Och med det säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Ja den var mycket bra! :)

Tack för boktipset! :D



Jäklar vilka produkter och för det priset borde dom vara riktigt bra! Hojta till och berätta mer senare. ;)



Ha en bra dag, snart studenten nu! :P

Kramar

2009-06-03 @ 09:42:00
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0