Emelie, skicka ditt nummer!!

Jag har ju varit alldeles sjukt dålig på att uppdatera. Jag håller inte vad jag lovar och ska därför inte lova mer.
Imorgon tar jag studenten och det känns helt otroligt. Idag kommer klassen hit och tränar på dansen och klär vagnen. Åååh.. Äntligen!!

Jag fick en kommentar i förra inlägget av min bästa barndomskompis Emelie, från Övik. Åh, jag blev så glad. Emelie, skicka ditt nummer här så att det går att få tag på dig!!! :)
Ni vet, när jag flyttade från övik fick jag ett födelsedagskort av Emelie, som jag fortfarande kan i huvudet.

"När vännerna kom till
 var tanken ganska klar,
för vänner har nåt i sig
 som ingen annan har.

De har en hand som hjälper
de lyssnar och förstår.
De viker inte undan
När många andra går.

Så därför vill jag fira
en vän och det just nu.
Här får du nu en jättekram
för vännen det är du."

Sen hade Emelie skrivit att hon skulle komma och hälsa på mig i fagervik. Det är på tiden nu ! :)

Igår var jag också och gjorde naglarna i sundsvall. Jag har aldrig blivit så nöjd! Sundsvalls nagelsalong är att starkt rekomendera! (jag kan tyvärr inte knäppa bild och skicka..) Det var tillochmed en man som gjorde naglarna på mig.

Nu ska jag städa lite!


Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Men hon i Timrå är superbra...!! Där har jag varit på praktik. Fast jag har hört att killen i Stan är riktigt grym oxå, lastbilschaufför och allt som han är. :)



Vad härligt att det är dags för studenten!! :)

2009-06-10 @ 12:16:24
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0