Uppfostran..? Inte?

Alex schulmans blogg är så överjävligt rolig.
Något som inte var så kul var en kund som var in nyss..

- Det blir 525 , säger jag och ler sådär fånigt..
Jag får 550 kr i handen och lämnar därför tillbaka 25 kr varpå hennes 5åriga dotter säger:
- Men mamma, du gav ju henne jättemycket. Och fick bara sådär lite tillbaka!
- Ja, hon tog mina pengar.. Hon är en tjuv. Säger mamman (?!?!?!?!)
Jag packar ihop hennes grejjer och sträcker fram påsen. Samtidigt ler jag. Mycket!
- Mamma, vi ska fixa tillbaka pengarna... Hör jag ungen grubbla när dom går ut ur butiken..

När tycker mamman att det passar att säga att man måste betala för saker?
Barnet kommer föralltid vara en som blir förbannad på kassörer..

Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Nej men vilka nötter det finns!! :-O

2009-07-31 @ 20:55:41
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0