Snorig men på bättringsvägen

Jag vaknade klockan halv sex imorse, och var helt utvilad. Är du knäpp i huvudet? Tänkte jag, gick och snöt mig och somnade om. Man ska aldrig somna om när man vaknat utvilad, för då blir man så trött när man vaknar igen..

På lördag kommer Amanda och Loffan hit och myser med mig, äntligen! Dessa små damer är inte lätt att jaga rätt på kan jag berätta för er.

Nu ska jag ta på mig lite kläder och snart packa mig iväg till skolan. Idag väntar en likadan dag som igår, fast svenskan är utbytt mot samhälle.

Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Åh vad jobbigt att du varit sjuk så länge! =/



Fast just nu är inte Tindra så söt, mest bara grinig! ;)



Vilket datum är din student?? =)

Klart man ska försöka dyka upp.. ;)

2009-04-22 @ 09:05:11
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0