Nu är vi i stan

Nu är vi hemma i stan igen. Efter en massa bilåkande är vi äntligen tillbaka.

Vi åkte någon gång vid 10 imorse, mot Nyköping. Vi kom dit efter två timmar och väl där tog vi en prommenad med the little asshole (Marwin, Petter och Sandras hund). Marcus fick lite ont i huvudet, så jag och Petter ställde oss och lagade kycklingpaj. Sedan kom Sandra hem och Marcus vaknade, så då åt vi lite tapas och sen blev det pajjen.

Vi räknade med 1 timme och 15 min hem. Det var tydligen fler här i Stockholm som tyckte att dom skulle åka hem just då. Så det var trafikolyckor och vägstoppning 4-5 mil ifrån Stockholm och hela vägen fram.
Därför tog jag och Marcus en liten utflykt genom Södertälje. Där har jag aldrig varit så det var ju trevligt det också!

Nu har vi precis ätit på underbara Arizona. Vi är lite slitna, så det kanske blir en toklugn vecka här i Stockholm. Bara lite shopping och mys!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Finlandssvenskar (i singularisform: finlandssvensk) utgör en nationell minoritet. De är finländare som har svenska som modersmål. Finlandssvenskarna är företrädesvis bosatta längs kusten i Österbotten, längs Finlands södra kust samt i så kallade språköar i vissa finskspråkiga städer.



google.

2009-04-13 @ 22:08:23
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Anna

Den är inte såå svår att lära sig, och det är värt det när man kan..den blir fina, skarpa bilder :)



Och det är ju lätt att cykla när man kan ;) Lite övning ger färdighet :)

2009-04-13 @ 23:08:25
URL: http://annasara.net
Postat av: Zäta

Visst är stockholm fint? :) Jag älskar det!

2009-04-14 @ 08:12:29
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0