Himla god överraskningsmiddag!

Gissa om jag fick god middag igår av mitt hjärta! Han hade lagat entrecote, klyftpotatis & tomat,mozarella och avocadosallad. Så himla gott och verkligen superlyxigt!

När det var uppätet kom Kicki och Chrille över med en stor godispåde och kollade på film med oss här. Tråkigt att dom ska flytta till Stockholm nu i februari :(



Jag har precis kommit hem från mamma och pappa där jag blivit utfodrad och målat lite stolar tillsammas med Mamma, tack för hjälpen! Jag känner att jag håller på att bli lite snörvlig igen, och dricker därför en c-vitamin och äter tvp passionsfrukter medans jag sitter här och myser.

Imorgon ska jag gå på gymmet hade jag tänkte. Springa lite på löpbandet, eftersom det inte var nåt roligt pass som gick som jag hinner med innan jobbet. Nu åter till passionsfrukterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0