Första januaridagen

Den första januari tvåtusentio har jag och min fina Marcus inte haft det särskilt stressigt, om man säger så.

Efter att vi klivit upp tänkte vi gå på något cafe och äta frukost. Till vår stora förvåning insåg vi sedan att det faktiskt är stängt i HELA Stockholm, amazing. Så vi gick på McDonalds och åt lunch istället.

Efter lunchen gick vi och hämtade ut våra beställda biobiljetter - till avatar 3D såklart :) Sedan satte vi oss på cafeet inne på bion. Där beställde jag en latte med laktosfri mjölk. Efter några klunkar kände jag att det inte alls var någon laktosfri mjölk i den beställda latten. Efter att killen i kassan först försökte förneka att han gett mig vanlig mjölk så fick jag en ny. Den här situationen är ganska rolig.

För det första - Innan jag träffade Marcus (och han berättade för mig att jag antagligen var laktoskänslig) fattade jag inte att jag var laktoskänslig. Nu efter bara några klunkar kaffe känner jag om det är laktos eller inte..
För det andra - Han i kassan, vad håller han på med? Jag frågade honom: Var det verkligen laktosfri mjölk i den här? Han svarar "Ja, det var det..". Varpå jag säger "Var det verkligen det???" och han säger:"Sa du verkligen att du skulle ha det? Det var han (pekar på killen bredvid honom) som gjorde den..

Vilket jävla frollo.

Nu på kvällen har vi varit på Pizza Hut och ätit middag. Svullat middag. Fettat. What ever you like. Det var gott som attan, och det här året har börjat hur bra som helst :) Hoppas alla ni där ute har det bra idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0