En liten sammanfattning

Jag har haft en ganska slapp dag idag...
Jag tog en lång sovmorgon till klockan halv elva, låg och drog mig och myste under täcket :) Sedan klev jag upp och åt några passionsfrukter, det är himla gott alltså!

Efter det drog jag på mig träningskläderna och drog iväg på gymmet. När jag kom dit insåg jag att jag hade glömt skorna, så det var bara att traska hem igen och hämta dom.. Väl på gymmet körde jag lite armar & axlar, och en stund på löpbandet. När jag dragit på mig överdragskläderna kom Kicki och Christian och så tog vi en lång promenad upp på berget här bakom där vi bor :)

När vi kom tillbaka till stan gick vi hem till Kicki och gjorde asgoda varmamackor. Sedan somnade jag som en gris i soffan. Vid den här tiden var väl klockan runt fyra(!?!).

Jag hann med att åka ut och måla två av våra vardagsrumsstolar sista varvet - nu är det bara två stycken kvar som jag tänkte ta imorgon efter jobbet :)

Nu på kvällskvisten har jag varit hos Kicki och Chrille och kollat på film och ätit middag. Nu sitter jag och väntar på att min underbar pojkvän ska komma hem och sova med mig igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0