Långa arbetsdagar för mig nu...

Nu har en tio timmars arbetsdag avklarats och jag är väldans trött. Imorgon väntar jobbet på mig klockan halv nio, för morgonmöte med chefen. Efter morgondagens pass ska jag njuta av min tre dagars ledighet - den är jag värd efter ha varit ledig en dag på 12 arbetsdagar.

Sofia har varit här och vi har ätit sushi till lunch - jäklar va gott det är! Och så pratade vi om en miljon saker som man bara hinner med med Loffan (för att vi pratar så fort när vi pratar med varandra)..

Imorgon efter jobbet tar jag tåget ner till Stockholm för att åka och hälsa på Marcus familj :) Längesedan jag var där nu känns det som! Och på fredag ska jag åka vidare till Nyköping och till min bror, Sandra och deras nya fina Lucas.. :)

Nu väntar en snabbdusch och sedan sängen! Godnatt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0