En ansiktsmask får det bli!

Det känns som att min jobbdag varade för evigt idag. Väldigt lugnt och lite folk på birsta överhuvudtaget..

När jag kom hem hade Marcus lagat middag i form av panerad fisk, kokt potatis och citron - mmmm.. Så himla skönt att komma hem till ett färdigdukat bord :) Nu ligger jag i soffan och får fotmassage - vilken lyx, va!
Funderar på om jag ska göra en sån där ond ansiktsmask från The body shop.. Ni vet en sån man måste dra bort från huden.. Tror att det får bli en sån :)



Sedan är det en tidig kväll som gäller för mig. Imorgon jobbar jag 10 timmars pass och kan behöva MASSOR med energi för att inte säcka ihop klockan 18 när det är två timmar kvar.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0